Hogyan tudok vásárolni?
Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, ha mégis szeretnél adatiadat csak egyszer kell beírni és a kedvenceid sem vesznek el!
Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?
A 11 óráig leadott rendelésedet általában már aznap elküldjük, de csomagodat maximum 3 munkanap alatt csomagoljuk össze. Általában megrendelésed másnapján (vagy az utalás beérkezését követően) megérkezik hozzád. Szállításohoz a következő lehetőségeket veheted igénybe:
- GLS – általában 1-2 munkanap
- Foxpost, csomagpont esetén 1-3 munkanap alatt érkezik meg hozzád
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A szállítási költség az alábbiak szerint alakul
- GLS házhozszállítás 1590 Ft,
- GLS csomagpont 990 Ft,
- Foxpost automata 1290 Ft,
- Személyes átvétel – ingyenes – 1038 Rókavár utca, előre egyeztett időpontban, a pontos címet emailben kapod meg.
A szállítási költség 18.000 Ft felett ingyenes.
Utánvét esetén +490 Ft-ot számolunk fel.
Teljesítve van a rendelésem. Mit jelent ez??
Amennyiben rendelésed státuszta Teljesítettre változott, csomagodat átadtuk szállításra, úton van hozzád – azt a megadott kóddal követheted.
Email értesítünk, hogy Rendelésed úton van!
Az átvétel/szállítás időpontjáról a szállítótól tudsz tájékozódni!
Hol tudom követni a csomagomat?
A számot e-mailben kaptad meg, vagy a Fiókom menüpont alatt a rendelésed részleteinél is megtalálod. Át nem vett csomag esetén kizárólag a megrendelt termék(ek) ára kerül visszafizetésre.
Hogyan működik a Foxpost?
Nézd meg a tájékoztató videót: itt.
Mit tegyek, ha megsérült a csomagom?
A megrendeléseket kartondobozban/buborékos borítékban kapod, hogy a megrendelt áruk minél kevésbé sérüljenek. Amennyiben mégis külsérelmi nyomokat látsz átvételkor a csomagoláson, úgy vetess fel a kézbesítővel jegyzőkönyvet! Ennek egy példánya maradjon nálad, a másikat a kézbesítőnek kell eltennie. Reklamációddal a postához/szállító céghez tudsz fordulni.
Hogyan tudom kifizetni a terméket?
A termékeket barionon keresztül (bankkártya, utalás, barion tárca), utalással vagy utánvéttel tudod kifizetni.
Előre utalás esetén milyen bankszámlaszámra utaljam az összeget?
Előre utalás esetén a következő bankszámlaszámra tudod utalni az összeget:
Kulcsár Bálint (K&H Bank)
számlaszám: 10403538-72485056-55551008
IBAN: HU76 10403538-72485056-55551008
A közlemény rovatba kérlek, írd be a rendelésed számát!
Hogyan kaphatom meg a számlát?
A számlát e-mailen kapod meg (e-számla). A számla kibocsátója kisadózó.
Hol tehetem fel kérdéseimet?
Ha kérdésed van, írj a Kapcsolat menüpontban és válaszolok rá!
Az ország egész területére kérhetek kiszállítást?
Igen, az ország egész területére, egységes áron.
Nem szeretnék lemaradni az akciókról és az aktuális blog bejegyzéskről?
Ez egy igazán jó hír! 🙂 Kövess Facebookon, hogy maradj le semmiről: https://www.facebook.com/illanna.aromaterapia
***
Nekem fontos a környezetvédelem!
Azért, hogy óvjam a környezetet és emellett a lehető legolcsóbb legyen a szállítás, igyekszem minél több használt dobozt és csomagolóanyagot beszerezni és ezekben feladni a küldeményt. Bízom benne, hogy te is megfelelőnek tartod a csomagolás minőségét, ezzel is hozzájárulva környezetünk védelméhez! A csomagoláshoz papír ragasztót, papír térkitöltőt és újrahazsnosított anyagból készült buborékfóliát használok.